Fredag och veterinärbesök

Hej på er ! 
 
Idag vaknade jag pigg, trots en del ryggont, och har en bra dag framför mig.
Om en stund kommer veterinären ut för att vaccinera Sunnie och kolla på hennes tänder. Det var ju ett bra tag sen hon fick en genomgång i munnen så det är behövligt ! Och så passar det bra att hon vaccineras samtidigt då hon ändå får gå utan bett några dagar framöver.
 
När jag ändå är i stallet så passar jag på att mocka och sen har jag hela eftermiddagen till att mysa med Tompa. Känner jag honom rätt så kommer vi åka till verkstan och det är väl lika bra så att hans bil blir klar någon gång.
 
För övrigt så måste jag säga att jag är jätteavundsjuk på alla er som är på Horse Show, jag vill också !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0