Första dagen på 2014

Då var 2013 över och vi har gått in på 2014.
 
Nyårsafton spenderades i Vara och vissa personer spårade ur, chock ! Det är rätt standard på våra fester numera.. Jag hade mysigt med Tompa på torget vid tolvslaget i alla fall och att nyårsafton är överskattad visste jag ju redan.
 
Idag har jag legat lågt, Tompa tog utsläppet imorse så jag har inte ens sett hästarna idag.. Om en stund ska jag åka bort och mocka och passa på att mysa massor med Sunnie.
Tompa, som har vart och jobbat 2 timmar idag, kom precis hem med en bukett rosor och brieost. Han är så gullig mitt hjärta ♥ Jag totalälskar brieost och brukar sitta och äta det bart med en kniv, haha !
 
Imorgon åker jag med Evelin och shoppar och efter det åker vi till hennes stall och hälsar på söta Angie. Kul !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0