Dyon working collection

Ett träns som jag tidigare har dissat här på bloggen är Dyon working Collection med platt nosgrimma:
 
 
 
 
Nu det sista har jag dock kommit på mig själv med att kolla efter ett sånt här träns till Sunnie. Vad hände där liksom ? När bytte jag åsikt ? Snyggt är det i alla fall !
 
Tränset med fodrad nosgrimma är väl kanske snäppet snyggare:
 
 
 
 
Är det någon som har ett svart Dyon working collection i storlek full som ni vill bli av med så får ni gärna höra av er till mig !
 
Jag vill ha ett nytt träns till Sunnie, som jag kommer använda både på tävling och hemma. Helst med ett bredare och svängt nackstycke så att hon inte får så mycket tryck bakom öronen. Och modellerna över är ju perfekta med hakar till bettet så att det blir smidigt och enkelt att byta bett.
 
Annars har ju Hööks en liknande modell som jag i så fall får slå till på:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan !
Jag har ett Dyon Working Collection i svart fast det är de utan de med snabbfäste . Har ett med snabbfäste också men då är det i mörkbrunt !

2014-03-06 @ 13:35:44
URL: http://eemmaivarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0