Fredag

Värst vad jag har blivit hurtig då ! Klockan är lite över 9 och jag har hunnit släppa ut hästarna, mockat, gått en promenad med Stina och ätit frukost. Vad hände där ?
 
Jag vaknade upp imorse med träningsvärk i HELA kroppen, det är nog inte många muskelgrupper jag missade att träna igår alltså. Men träningsvärk är ändå en skön värk som ger kvitto på att man har gjort något rätt. Något jag skulle vilja tipsa om är bara att man kanske inte behöver träna alla muskler under ett träningstillfälle när man är otränad, träningsvärk på ett ställe räcker liksom. Jag som brukar vara stel på morgonen annars måste ha sett ut som en 90-åring när jag mockade imorse, haha !
 
Idag ska Sunnie vila, passande nog, och så kör vi på ett lite hårdare pass imorgon igen. Igår busade vi i skogen och klättrade bland annat och det märktes att hon tyckte det var jobbigt så vi höll inte på så länge. För henne är det nyttigt att bara gå runt i skogen och få lyfta på fötterna, det är hon nämligen inte så bra på.
 
Annars händer det inte så mycket idag, jag ska hoppa in och jobba 14-16.30 i eftermiddag och vad som händer ikväll får vi se !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0