Busy friday

Idag har det vart fullt ös medvetslös hela dagen alltså ! 
 
Dagen började i mitt stall där jag släppte ut hästarna och mockade. Med punka på skottkärran så var det lite jobbigare men det gick. 
 
Vidare till Johannas stall där jag red Salsa och Obama. Båda var jätteduktiga och mer detaljer kommer i eget inlägg.
Tillbaka till mitt stall och konditionstränade Sunnie i skogen. Hon är ganska tittig ute (jag blir så trött på hennes illnitar och sidohopp) och jag var lite orolig för att flyga av med mitt spruckna finger men jag klarade mig ! För idag i alla fall, hehe..
 
Hem för att äta lunch och hinna andas lite innan jag åkte och jobbade på dagis 14-16.30. 
Direkt från dagis, med ett skobyte, åkte jag till Mys stall och hälsade på hennes hästar, bland annat en supersöt nyfödd fölis. Jag tvekar på att det finns något sötare alltså ! Där blev jag kvar i 2 timmar, jag kan stå och bara kolla på söta små föl i timmar !
 
Snabbt in till Nossebro för att handla grillat, stannade till i stallet för att ta in hästarna och tjöta lite med Emelie på vägen hem innan jag slutligen kom hem och åt och drack gott med Tompa och Tummen.
 
Nu ligger jag i sängen, med killen jag älskar, och ska kolla på serier tills vi somnar. 
Det är bra med roliga, hektiska dagar, då hinner man inte tänka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0