Dagens

DAGENS ÖNSKAN: Att Sunnie ska gå att rida och hoppa som vanligt framöver.
DAGENS UNDRAN: Hur jag alltid kan frysa så ?
DAGENS KÖP: Jag har beställt ett nytt regntäcke till Sunnie, pälsglans och ett par nya stigbyglar som jag ska pröva. Hoppas det kommer hem snart !
DAGENS VÄDER: Kallt och höstigt !
DAGENS LÄNGTAN: Att tävla, det var riktigt länge sen nu..
DAGENS PLANER: Nu är det inte så mycket kvar av dagen så jag ska somna till Ryttareliten.
DAGENS VILL HA: En mysig vinterjacka från Kingsland.
 
 

DAGENS APP: Quizkampen, tråkigt nog, haha !
DAGENS SKRATT: Har nog ärligt talat inte skrattat idag, vad hemskt..
DAGENS LUNCH: Torsk, potatis och vit sås.
DAGENS LÅT: Cash Cash - Overtime (Vicetone Remix)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0