Fina Sunnie, billjud och löshoppning

God morgon !
 
Som ni såg så red jag Sunnie igår, vilken underbar känsla ! Jag har fått rida mycket fina hästar det sista men att komma upp på Sunnie igen kändes som att hitta hem, så himla rätt. Det kändes som vi aldrig haft något uppehåll på 7 veckor, som att jag ridit henne varje dag.
Tanken på att hon kanske inte går att rida framöver är hjärtekrossande, särskillt när hon blev så glad att äntligen få komma ut igen. Tidigare har hon inte brytt sig så mycket när hon har vilat längre perioder men denna gången har hon förändrats lite i humöret och blivit så uttråkad. Hon skulle inte gilla att bara vara sällskapshäst.
 
Nu rider jag på och njuter så mycket jag kan i 4 veckor och så håller jag tummar och tår för att vi får ett bra besked vid återbesöket !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och efter vi har svängt förbi stallet så åker vi till BRL i trollhättan och kollar på snygga ljudbyggen. 
I eftermiddag ska vi förhoppningsvis hinna klart med hagen och så ska vi kolla när Mys fina Tessie löshoppar i Essunga. 
Hoppas ni får en bra lördag så hörs vi under dagen !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0