Kvalitetstid med bästis och en massa ridning

Hej på er !
Har ni haft en bra dag ?
Idag har det vart en höstig tisdag här i Jonslund med några regnskurar och lite kallare temperatur än vad det har vart det sista. För min del känns det dock mer som en måndag eftersom jag var ledig igår. 
 
Jag har jobbat 8-17.15 idag och åkte sen hem och åt hemmagjorda hamburgare med Tompa. Han hoppade i säng redan 19.30 då han börjar jobba kl 04 på Landvetter imorgon. Stackare.. Men då passade jag på att spendera lite kvalitetstid med Sunnie. Hon blev ordentligt borstad, friserad och fick Metacam, sen fick hon på sig ett regntäcke och fick komma ut i hagen igen. Så länge det inte regnar så går mina hästar ute på natten men med tanke på kylan som börjar komma så får dom snart komma in.
Jag passade dessutom på att mocka så att det är klart till nästa natt dom ska stå inne.
 
Jag ska faktiskt också lägga mig alldeles strax. Tanken är att jag ska hinna rida fyra hästar imorgon, den första 7.30, och då gäller det att vara utvilad ! Kanske att det kommer upp en dagens om en stund. Vem kan somna 21.30 liksom ? ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0