God morgon !

Idag är Tompas sista semesterdag, imorgon har han haft två veckors semester och börjar jobba igen. Jag har älskat dom här två veckorna som vi har kunnat umgås hela dagarna och som vanligt såhär i efterhand så känns det som jag inte har njutit och uppskattat dom tillräckligt. 
Jag själv har 1 vecka ledighet kvar som jag ska passa på att slappna av på. Att göra så lite som möjligt denna veckan är min plan, så att jag blir uttråkad och längtar tillbaka till jobbet, hehe !
 
Idag ska jag och Tompa bara vara hemma och umgås. Ikväll åker vi till stallet och då ska Chilli tränas, Sunnie skrittas och jag ska eventuellt skritta Platina lite själv. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0