Lång dag

Nu är vi precis hemkomna från Trollhättan och Alingsås.
Tyvärr så blev det ingen nyårsklänning för mig. Det fanns många snygga kanditater men antingen så satt dom fult/konstigt eller så var dom alldeles för dyra.
Tompa däremot spenderade pengar. Nyårsoutfit, fyrverkerier och en rökmaskin, kanske inte så konstigt att alla klänningar jag kikade på var för dyra..
 
I Alingsås köpte jag nytt krafftfoder till Chilli. Ett mer proteinrikt foder med mindre stärkelse tror jag kommer bli toppen. Tyvärr hade dom inte några mineraler så det får jag köpa i veckan. Han gillar nämligen inte Hippos mineraler utan brukar oftast lämna kvar dom i krubban. Hoppas han växer ifrån dom där dumheterna, haha !
 
På Hööks prövade jag först lite olika ridbyxor men hittade inga som passade mig bra. Tacka vet jag Skara Hästsports egna ridbyxor, dom är underbara. 
Tillslut köpte jag två tröjor som satt bra och ett par ridstrumpor. Så nu är presentkortet slut och jag är nöjd. Jag får väl leta fram någon gammal klänning ur garderoben till nyår helt enkelt.
 
 
 
 
Enkel kabelstickad tröja, perfekt att ha till tävling och träning.
 
 
 
 
En jättemysig och supersnygg luvtröja.
 
 
 
 
Ett par JH-strumpor till, fast i brunt.
Det märks att jag gillar JH, marinblått och brunt va ? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0