En vanlig, tråkig tisdag

Det är tisdag och det blåser storm utanför fönstren. Regnet har kommit och gått hela dagen. Det känns snarare som november än februari. Usch vad jag inte gillar sånt här väder ! 
 
Jag kom precis hem från jobbet. Så fort min sambo är klar så ska vi åka till stallet och mocka. Kanske att hästarna får komma in direkt när vi är klara, med tanke på vädret. 
Sen ska vi äta kvällsmat hos mamma och Johan och så ska vi skriva ut lite saker inför våran drinkkväll på fredag. Om man bortser från omständigheterna så är detta en ganska bra vecka med både Horse Show, road trip till Trollhättan med vänner, party ! Bara det lever upp till mina förhoppningar, det är sällan saker gör det längre.
 
Ja, nu vet ni att jag lever. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0