2015 är här

Imorse när klockan ringde så kände jag mig först riktigt seg. Regnet har kommit på besök igen och det blåser.
Men så kom jag på att jag får börja skritta Sunnie idag och dagen kändes plötsligt väldigt mycket ljusare. Inte ens regnet kan förstöra den här dagen, jag längtar efter att sitta på hennes rygg ! <3
Så nu ska vi äta frukost och sen bege oss till stallet.
 
Gårkvällen var trevlig, det var inte mitt bästa nyår men jag fick vara med människor som jag tycker om och bara det gjorde kvällen bra. Vi åt god mat och två efterrätter och smällde fyrverkerier och skålade champagne vid tolvslaget.
 
Nu är det nya året här och förhoppningsvis händer det lite roliga saker ganska snart.
Sen har vi ju Sunnies klinikbesök i slutet av januari så innan dess så kommer väl inte något kännas särskillt bra ändå..
 
Nej, frukost sen stallet !
 
 
 
Mitt hjärta igår <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0