Fredag

Det är fredag, jag har spenderat hela dagen på jobbet och borde egentligen vara glad för helg. Men dagarna flyter mest ihop till en grå massa just nu, på grund av många omständigheter. Förhoppningsvis ändrar det sig snart för jag har ju faktiskt en rolig sak framför mig också.
 
Efter jobbet red jag Sannie som var mjuk och fin. Vänsterbogen var på rätt plats nästan hela passet så det var ju kul. Jag hade egentligen tänkt att travhoppa henne några låga skutt men underlaget i padocken tillät inte det idag. Någon annan dag kanske.
 
Kvällsmat åt jag och Tompa hos mamma och Johan och nu ska jag strax lägga mig för att sova. Imorgon ringer klockan någon gång innan 6 för att åka med My och Jessica till Ullared.
Hörs imorgon !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0