God morgon söndag

Jag har vart uppe sen halv 8 och har hunnit med att mocka mitt stall och laga den stora hagen så att hästarna kan gå i den idag. Det kommer dom bli superglada över. Fast när jag åkte från stallet så stog dom fortfarande och tuggade på sitt morgonhö och hade inte ens märkt att jag öppnat upp grinden, haha !
 
Nu ska jag och Tompa äta frukost och umgås lite innan jag ska sätta igång med min dag ordentligt. Jag ska till tre olika stall och rida tre olika hästar idag och det ska bli jättekul ! Det är så lärorikt att rida olika hästar och att kunna ställa om sin ridning beroende på vad du sitter på för häst. Men vilken träningsvärk jag lär ha imorgon, jag har ju knappt ridit ordentligt på flera månader ! (Med undantag för några ridpass)
 
Vi hörs under dagen med liveupdate från stallen och alla fina hästar :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0