Ledig dag

Hej på er ! 
 
Jag och Tompa lyckades nästan ha en dag där vi inte gjorde någonting. En stund på eftermiddagen var vi och kollade på Evelins nya fina häst. Jag önskar henne all lycka och att hon kan få ha lite flyt nu för en gång skull.
 
Nu på kvällen blev det dock lite ändrade planer när Tompas bil inte startade. Så vi fick lägga lite mektid på den men den startar fortfarande inte. Som tur är så har vi vår egna personliga Mercedesmekaniker så förhoppningsvis ska han kunna hjälpa oss hitta felet.
Imorgon får Tompa köra Audi och jag får låna Johans bil till stallet och jobbet. Tack Johan !
 
Annars har jag suttit i telefon i 45 minuter idag angående något roligt. Vad det är får ni veta när allt är färdigplanerat och har gått i lås ! :)
 
 
 
En suddig selfie, innan jag klippte av mig håret..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0