Ridning men inga pannkakor

Okej, det blev inga pannkakor idag. Tompa börjar bli sjuk och eftersom det är han som sköter matlagningen här hemma så fuskar vi lite med pizza i ugn och kebabsås. Men torsdagen har vart lika bra för det.
 
Dagens ridpass blev dock inte riktigt som jag tänkt mig. Jag broddade Sunnie imorse för att kunna rida i hjulspåren på grusvägen nu ikväll. När sista föräldern hämtade sina barn redan 16.15 så jublade jag högt och stressade hem för att byta om och hinna rida innan mörkret. Tyvärr så tog jag med mig stressen till stallet som smittade av sig på Sunnie vilket resulterade i en stirrig häst. Inte okej men det är bara att blicka framåt och göra om göra rätt imorgon. Det funkade superbra att rida i hjulspåren i alla fall, inga styltor, wooop !
 
Nu ska jag ge min pojkvän all min uppmärksamhet och sen lägga mig i tid. Imorgon ska jag skriva ihop kontrakt och shoppa ridbyxor, bland annat :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

wiho... Mot nya äventyr, dvs skara o en tunnare plånbok hem!? haha

2015-01-22 @ 21:07:59
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0