Sunniemys

 
 
 
 
Mockningen gjorde jag imorse så nu på kvällen behövde jag bara koncentrera mig på Sunnie. Hon blev borstad och ompysslad länge innan vi skrittade ut.
På grusvägen var det isgata och eftersom jag inte hade lust att ställa mig och brodda så prövade vi att skritta i den stora hagen. 
Där var det tyvärr också lite halt och ojämnare än vad jag trodde. Men vi skrittade på dom bästa ställena och var ute i 25 minuter. Sunnie tyckte trots allt att det var kul att komma ut och röra på sig.
 
Är det likadant väder imorgon får jag väl ställa mig och brodda henne helt enkelt, jag slutar ju trots allt 14 :)
Starttiden kl 06 känns väl lite surare, det var länge sen jag gick upp så tidigt, haha !
God natt !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

åååå inte alls avis! Fy fasiken för att börja så tidigt!!! =/

2015-01-07 @ 22:08:10
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0