Tisdag

Hej på er ! Hur har eran dag vart hittills ?
 
Jag började min dag med utsläpp och mockning i mitt stall. Sen var jag och Sunnie ute och promemerade i 30 minuter och jag är så less på den här snön. Kan den inte smälta bort så jag kan få rida istället ? Eller så kan det komma ännu mer snö så jag kan rida på åkern, det är lika bra vilket som men det här mellantinget gillar jag inte.
 
10.15 mötte jag upp Evelin och Hanna i AS för att åka på sadelprovning hos Sandris och efter lite fix så är jag nu hemma igen. Jag tänkte hålla mig hemma tills jag ska ta in mina och Mys hästar ikväll.
 
Imorgon jobbar jag 10-13.30 och efter det ska jag till stallet. Och det är väl det mest spännande jag har att skriva just nu så jag tror jag avrundar här.
 
 
 
En bloggares vardag, ta kort så fort vi gör någonting :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0