Vi kör en Dagens:

Dagens humör: Jag var på jättebra tills bilj*veln gick sönder..

Dagens mående: Förutom lite ryggont så känns allt fint !

Dagens borde: Dammsuga, men förutom matlagningen om en stund så har jag checkat ut för idag.

Dagens frisyr: Som oftast en trasslig truls på huvudet och luggen uppsatt.

Dagens smink: Jag kör på all natural !

Dagens klädsel: Tompas T-shirt, nerkrupen under täcket.

Dagens planer: Kvällsmaten och sen ZZzzZ.

Dagens materiella vill ha: Faktiskt ingenting just nu. Jag återkommer !


Dagens fundering:
 Vad jag ska se för serie efter Gossip Girl som jag snart sett slut, haha ;)

Dagens beroende: Stallet ! Det känns så skönt att jag fått lite motivation igen och att Sunnie får skrittas :)

Dagens tråkigaste: Det skulle väl vara den där bilj*veln då..

Dagens längtan: Till slutet på januari då jag förhoppningsvis kommer kunna presentera en rolig grej för er !


Dagens superlängtan:
 Klinikbesöket med Sunnie i slutet av januari (det är i januari allt händer). Men det är med blandade känslor, jag är samtidigt livrädd för vad Torunn kommer säga. Imorgon bokas datumet..


Dagens låt:
Freaks - Timmy Trumpet & Savage

Grym låt, den bästa just nu !




Inte blir den sämre om man har sett detta klippet. Jag har sett det säkert 100 gånger och skrattar fortfarande ihjäl mig ! ↓
 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0