Semester !!

Ett till 11-timmars pass på restaurangen är avklarat och jag har nu officiellt semester, så underbart ! Det ska jag fira med att åka till några vänner och grilla och bara ha det gött. 
 
Efter 2 hektiska dagar är jag helt slut och bryter ihop för minsta lilla, tex för att min sambo råkade glömma att köpa dricka när han var inne på Ica så jag fick stanna till på väg hem från jobbet, svettig och osig från restaurangen. En ursäkt tror jag är på sin plats. Men det är inte heller lätt att vara tjej med vilda humörsvängningar..
 
Hästarna får sin havre lite senare ikväll och trots att det ska regna lite inatt så får dom gå ute. Det är ju ändå mitt i sommaren så så länge det inte spöregnar så tror jag att dom överlever. Hönsmamma nummer 1 här alltså, haha ;)
 
Hoppas ni får en bra lördag så hörs vi imorgon !
 
 
 
En gammal bild på moi.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

haha!!! Ååå va ja känner igen mig i detta, lite typiskt dagisbarn "jag-vill-ha!!!!"

Svar: Haha precis 😂
Emelie Svensson

2015-07-11 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0