Stalltvätt och löshoppning

En ganska produktiv onsdag, i alla fall om man jämför med mina första semesterdagar, hehe !
 
Sovmorgon till halv 10 tog jag, det tycker jag att man förtjänar på semestern. Efter lite frukost gick jag ut i stallet och mockade Platinas och den tomma boxen helt rena. Sen tog jag fram högtryckstvätten och gick lös !
Jag har aldrig tvättat mitt stall, jag har en massa ojämnheter överallt som försvårar en del, och det är nog inte tvättat på ganska många år innan det (om någonsin) så det var välbehövligt, minst sagt !
Nu är jag klar med två boxar och har Sunnies box och stallgången kvar att göra imorgon. Skönt att få det gjort och så hoppas jag att det kommer lukta trevligare i stallet efter detta.
 
När jag stog och tvättade så glömde jag både tid och rum och blev lite försenad till löshoppningen på AS. Två ponnyer och två storhästar hoppade, varav Tessie var en av dom. Alla skötte sig jättebra, ett väldigt roligt initiativ av tjejerna, och förhoppningsvis kommer Platina kunna vara med och hoppa framöver !
 
 
 
 
Nu ska jag och Tompa äta baconlindad kyckling och mysa i hammocken. Jag älskar semester !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0