Vindskjulet

Igår blev jag och Tompa äntligen färdiga med grovjobbet på vindskjulet. Nu har vi öppnat upp så att hästarna kan gå in i det och dom verkade tycka om det. 
 
 
 
 
Jag hade hoppats att vi inte skulle behöva bygga några väggar på vindskjulet, då det ändå är såpass bra skugga där i hörnan, men efter igår så är jag inte så säker.
Eftersom skjulet står precis vid en liten skog så söker sig blinningarna dit och det verkade vara ganska mycket blinningar där igår kväll. Jag ska åka dit när jag slutar jobbet vid 14 och kolla hur hästarna beter sig och vart i hagen dom står.
 
Som vanligt så kom blinningarna bara över en natt och jag har inte saknar dom.. Sommaren är underbar men det är inte roligt att ha hästar i Jonslund på sommarhalvåret.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0