Midsommarafton

Att vakna upp på midsommaraftonsmorgon och höra att det regnar ute är väl ganska standard men lika tråkigt för det. Jag (och större delen av Sverige antar jag) ville ju ha sol och varmt idag ! Bra start..
 
Jag och Tompa har ett lite pressat tidsschema idag. Nu ska vi släppa ut hästarna och mocka så att det är klart när mamma och Johan ska ta in dom ikväll. Sen raka vägen hem för att äta frukost, duscha och fixa oss. Jag har inte valt kläder än och jag känner mig inte särskillt nöjd över valen som finns i min garderob. Det ständiga problemet man har som tjej, haha !
Sen ska vi hinna lämna Stina hos mamma och Johan som ska vara barnvakt även åt henne och så kommer våran skjuts lite efter 10. Nämen det är nog dags att sätta igång !
Vi kanske hör lite under dagen, annars får ni ha en underbar midsommar !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0