Plast it is !

Idag har vart en riktigt bra dag ! Det är inte ofta ni får höra det från mig ;)
 
Jobb 6-14, sen åkte jag och My in till Nossebro. Där stannade vi på banken och sen handlade vi mineraler till hästarna på Svenska Foder.
Vi köpte med oss fika och fick gammalt bröd från Elins och så satte vi oss vid Nossan och matade änderna samtidigt som vi fikade. Mysigt !
 
 
 
Hem och städa en stund innan Tompa kom hem och vi åt tacosallad. Snabbt vidare till stallet för att förbereda vindskjulet för flyttning. Våra snälla vänner ska nämligen hjälpa oss att flytta in det i sommarhagen på fredag (läs: vi lockar hit dom med öl ;)).
 
Eftersom Chilli trampar av sig tofflan hela tiden fick vi idag hjälp av hovslagare William. Denna gången blev det ingen ny toffla utan helt enkelt lite plast på utsidan av högerhoven. Förhoppningsvis mycket effektivare än tofflan som ändå knappt sitter på, haha !
William tyckte i alla fall att Chillis snedbelastning inte var alls farlig så vi är nog på väg åt rätt håll. Skönt !
Inatt går hästarna ute, första gången för Chilli så nervig som jag är så är jag lite nervös. Som Tompa sa, hör jag minsta lilla regndroppe inatt så kommer jag kasta mig in i bilen innan jag har hunnit vakna ! #fjantigmorsa
 
 
 
Nu har jag och Tompa precis kört ett träningspass här hemma. Han har fått in det i rutinerna och det ska förhoppningsvis jag också. Tummen upp på den !
Hörs imorgon mina vänner :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0