Fortfarande inget föl..

Kan det vara så att vi började stressa upp oss i onödan ? Platinas mjölk är vit och i praktiken så kommer hon föla ikväll/inatt men just nu är hon fruktansvärt lugn och står och sover och har gjort större delen av kvällen.
 
Vi har i alla fall haft tacomys/fölvak hemma hos mig och Tompa ikväll. My kom in med andan i halsen förut och vi var nog lika nervösa och förväntansfulla båda två och pratade i falsett och superfort. Men minutrarna gick och nervositeten övergick till trötthet så nu är My hemma hos sig igen och vi ska försöka få lite sömn ifall hon fölar senare inatt (det hoppas jag verkligen). Fast klockan kommer ju vara ställd ganska ofta så om det blir så bra kvalité på sömnen vet jag inte.
 
Och för er som tycker att det blir tjatigt med allt fölsnack; jag förstår er för jag känner mig ganska tjatig, haha ! Men det här är ju min första fölning, mitt första fölvak och min kommande stjärna som ska födas så jag tycker jag har rätt att tjata och vara löjligt nervös och glad :)
 
 
 
Sunnie, som ska bli låtsasmoster !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0