Jobb och föltid

Alltså åh, ni ska bara veta hur mycket söta fölbilder jag fick utav My idag ! Jag kan lova att ni inte behöver undra vart fölungen tog vägen, jag har bilder att kunna fylla bloggen med i flera dagar, om inte veckor, haha ! Och han är så underbart söt min lilla parvel <3
Tyvärr hinner jag inte sätta mig och välja ut bilder idag, det kommer så fort jag har tid. Men här har ni ett smakprov:
 
 
 
 
Idag jobbade jag 7.15 till 16.15. My släppte ut Platina och Chilli imorse och när jag slutade fick dom bara komma ut en snabbis på grund av regnet. Han var ganska mysig idag och väldigt nyfiken. Det ska bli kul när han förstår att vi människor inte alls är farliga, då kommer det nog inte finnas en mer närgången häst. Eller jo, Mys häst Denver (Chillis halvbror) är i och för sig ganska bra på att vara närgången, haha !
 
Efter besöket hos Chilli så åkte jag till mitt stall för att mocka och ta in hästarna och nu sitter jag här hemma, proppmätt efter Tompas ris och kassler. 
Imorgon jobbar jag 8-17 och innan jag börjar ska jag hinna till mitt stall och släppa ut hästarna och sen till Mys stall och låta Platina och Chilli gå ute någon timme. Ni kan ju tänka er vilken tid jag behöver gå upp ! Men det är så värt det när det gäller timmar i stallet/en. (Fråga mig imorgon bitti om jag säger samma sak ;))
/En riktig, äkta hästnörd
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0