Onsdag och helg för min del

Hej på er !
 
Jag har jobbat från 7.15 och skulle egentligen jobbat till 16 men eftersom Tompa är hemma och det var lugnt på jobbet så passade jag på att åka hem vid 14. Nu har jag långhelg och jobbar inte förrän på tisdag nästa gång.
 
Jag körde den numera obligatoriska vägen hem förbi Mys stall och kollade till Platina men det var fortfarande bara tre hästar i hagen och Platina stog så lugnt och betade. My tror att det nu faktiskt är dags för fölunge ikväll och jag kan inte annat än hoppas !
 
Nu ska jag snöra på mig träningsskorna och promenera en sväng med Tompa och Stina. När vi kommer tillbaka ska jag träna rumpa/lår. Jag ska minsann vara mer vältränad när det är dags att börja rida Platina ! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0