Är söndagen redan slut ?

Söndag kväll redan ? Och vart tog denna helgen vägen då ?
 
Idag så började jag med att släppa ut hästarna innan jag hämtade upp My och styrde bilen mot Essunga och regional hopptävling på gräs. Jättekul att titta på men frustrerande att bara stå på backen. Fast kanske att jag kan vara med nästa år, vem vet ?
 
Sen åkte vi och byggde upp en terrängbana med ett gäng från Larsagården Active Stable. Vi byggde i den skogen som jag oftast rider i så det blir nära och bra för mig och Platina i framtiden.
 
Efter ett besök av hovslagaren och lite Imprezamek nu på kvällen så ska både jag och Tompa däcka i sängen. Det har vart en produktiv helg, minst sagt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0