Fredag

Äntligen är det fredag ! Ni anar inte hur efterlängtad den här fredagen är.. I och för sig så är den lite ångestladdad också med tanke på att det är lördag med stort L imorgon. Jaja, jag vill tro att allt i livet har en mening så vad vi än väljer så blir det nog bra tillslut.
 
Idag jobbar jag 6-14 och åker som vanligt direkt till stallet. Sunnie promenerades bara igår. Det var riktigt busväder men jag kände att hon måste röra på sig så hon inte stelnade till av sparken i samband med kylan. Men idag ska jag pälsa på mig och känna på henne uppsuttet. 
Ikväll är det julbord med jobbet och alla kommunanställda. Gratis mat är väl alltid gott men jag tror inte att jag och mamma kommer parta loss direkt utan det blir nog en ganska tidig kväll. Från julbordet alltså, sen spenderas väl resten av kvällen/natten i verkstan.. 
 
Njut av helgen hörrni ! Jag kikar in här när jag får lite tid över.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0