Sjuk och klippning

Usch, vart kom den här förkylningen ifrån ? Eller ja, det vet jag ju redan, fredagens kamp ute i regnet var nog inte så smart i alla fall..
 
Om en liten stund kommer Evelin till stallet för att klippa Sunnie. Det ska bli så skönt, den donnan är alldeles för långhårig nu !
 
Sen ska Sunnie och Platina ridas (i regnet idag igen, det ska tydligen regna hela dagen) och sen ska jag rida DC och Vitamin. Just nu känns det som jag inte ens orkar rida en häst så vi får se lite hur det blir med ridningen. Jag har nämligen en vecka full med jobbrelaterade grejer framför mig så det är inte så lägligt att bli ännu sjukare. Jaja, sånt är livet ! 
 
 
 
Sunnie förrförra året när hon var klippt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0