Förresten !

Vet ni vad jag har glömt att nämna ? LillChilli sov i egen box för första gången inatt ! Han är en stor kille nu !
 
Vi har vant honom lite succesivt att vara ifrån mamma den stunden Platina rids. Natten till igår fick alla hästarna komma in tidigare för att Chilli skulle få stå själv i sin box några timmar innan vi släppte över honom till Platina vid kvällsfodringen. Och inatt sov han alldeles själv och det verkar ha gått bra. Han hade ätit bra, kanske druckit lite dåligt så det får jag hålla kolla på och boxen var inte alls så rörig. Det känns som att han har tagit det med ro.
Däremot så springer han fram till mammas juver när dom släpps ihop och Platina står blickstilla utan att ens röra ett öra så att han får dia.
 
 
 
Visste ni förresten att Chilli numera gnäggar och kommer travandes i hagen när jag kommer gåendes och ropar på honom ? Sötnos <3
Tur att någon är glad att se mig i alla fall, tanterna står bara kvar och betar, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0