Lördag morgon

Hästarna är ute och stallet är mockat. Just nu gör jag frukost på sängen till Tompa. Han är sjuk, stackarn, så jag får passa upp på honom lite. 
 
Det är lördag idag, hur fort går inte dagarna egentligen ? 
I eftermiddag ska vi lasta Sunnie och åka till AS. Det ska bli så himla kul att se hur hon är att rida inom fyra väggar, om känslan fortfarande är lika bra där. Jag tror Sunnie också kommer uppskatta att komma till ett nytt ställe. Däremot så är hon inte lastad på typ 8 månader och ett halvår innan det har vi bara åkt fram och tillbaka till Husaby där hon har blivit stucken och behandlad varje gång. Så själva transporteringen kan bli intressant, hehe.
Jag tänkte filma lite, kanske att filmen kommer upp här sen. Men vi har ingen privat fotograf idag tyvärr !
 
Hörs under dagen !
 
 
 
 
Platina, från våran ridtur igår kväll. Första gången på fyra veckor som jag rider henne. Nu är det dags att komma igång !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0