Morgon !

Jag höll mig vaken enda till 23.30 igår, helt otroligt ! Jag som har slocknat redan strax efter 20 dom två sista veckorna, haha ! Däremot känner jag mig väldigt trött idag men det försvinner hoppas jag.
 
Dagen då.
Nu åker jag bort till stallet för att fodra hästarna frukost inne och hinna mocka. 8.30 kommer Evelin och ska pröva att klippa Platina. Hon kan reagera hur som helst men vi hoppas att vi kan klippa henne i alla fall på halsen då hon är så satans lurvig.
 
Efter det lastar jag och mamma Platina och åker till AS och rider i padocken. Hon har aldrig åkt i min transport och har aldrig åkt transport med bakläm över huvudaget så vi får ta det som det kommer. 
Tanken är i alla fall att sätta upp något räcke i padocken och se hur hon hoppar. 
 
Kl 13 ska Denver lastas för att åka på löshoppning och efter det ska Sunnie joggas ut. 
Sen hoppas jag på att kunna sjunka ner i soffan resten av kvällen. Vi hörs under dagen !
 
Här kommer några bilder från film på snyggingarna igår (film kommer):
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0