Dagens ridpass - Sunnie

Dagens ridpass gick sådär. Jag vet inte om det beror på skrittvilan hon fick igår men Sunnie var spänd och tittig. Inte riktigt så illa som hon kan vara men hon blev aldrig avslappnad. Istället för att bråka med henne så fick jag bara acceptera att vi inte riktigt kunde uppnå den där känslan idag. Jag får inse att det inte kan gå bra alla ridpass helt enkelt.
 
Eftersom det är så hårt på många ställen på grusvägen nu så red jag halva passet på en av vallarna. Jag är väldigt tacksam över att jag har dom att variera träningen på och dom kommer vara perfekta att rida på sen när snön och halkan kommer.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och rota fram något vettigt att ha på mig. Ikväll är det nämligen julbord med jobbet. Jag är inte alls sugen på julmat men det blir säkert kul ändå.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0