Egen klippmaskin

Jag budade hem en begagnad klippmaskin som är som i nyskick på facebook igår och numera äger jag och mamma den tillsammans. 
Vet ni hur skönt det ska bli att kunna klippa hästarna när jag själv känner för det ? Bara att slippa hyra en maskin varje gång, vilken lyx !
 
Jag har läst mest gott om den här maskinen och jag hoppas verkligen att den lever upp till mina förväntningar.
Det är ju inte dags att klippa om Sunnie än på ett tag men förhoppningsvis så kommer den till Ica redan imorgon så jag kan klämma och känna.
Jag har inte ägt någon egen klippmaskin sen jag hade ponny och då hade jag en gammal klippmaskin för kor som brötade något fruktansvärt och gjorde ponnysarna alldeles randiga, haha ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0