Blää

Jag vet inte riktigt vad som hände med denna dagen men plötsligt så är jag på så dåligt humör. 
 
Transporten gick inte igenom besiktningen denna gången heller, vi måste justera en utav bromsarna. Hästarna håller på att tugga sönder två av våra stora, fina ekar i hagen, så jag har under eftermiddagen försökt täcka dom med tråd till förbannelse men insåg att jag nog ändå måste stängsla runt dom. Synd då det är ett bra ställe för hästarna att söka skydd. 
Kopplingsvajern gick av på Tompas bil imorse så vi får lägga ännu mer tid och pengar på den.
 
Irriterad som jag nästan alltid är nu för tiden så struntade jag i att rida Sunnie. Trots att det blåser mycket ute så var det massa blinningarna på hästarna och då blir det inget bra pass. Varför måste alltid jag bo där det finns så mycket odjur ?? Jag vill också kunna rida som vanligt även på sommaren ! Jag är såå avundsjuk på alla snygga sommarbilder/filmer i padocker som syns överallt..
Blää på dagar som dessa ! Tur att morgondagen är fullplanerad med härliga människor (utöver jobbet då) så jag förhoppningsvis blir på bättre humör.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0