Läkarbesök

Jag smet ifrån jobbet lite på förmiddagen för att åka till läkaren och få svar på röntgenbilderna. Precis som jag trodde så visade dom ingenting, förutom min skadade disk i ländryggen. Jag har alltså fortfarande inget svar på varför jag har så satans ont i ryggen och blev återigen hemskickad med Alvedon. 
 
Jag känner mig rätt uppgiven över hela den här situationen. Så många gånger har jag hoppats på att få svar på vad felet med min rygg är, eller i alla fall få hjälp med att åtgärda det eller få något mot smärtan. Och ännu en gång står jag här, inte något klokare än vad jag var innan. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Tråkigt! Meeen vilken fin bild! ❤️

Svar: Tack ❤
Emelie Svensson

2016-07-14 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0