Ledig tisdag

Idag är min lediga tisdag. Så skönt, för igår kväll mådde jag riktigt dåligt. Idag är det dock bättre och jag känner mig dessutom motiverad till det mesta, härligt !
 
I eftermiddag när det har slutat regna ska jag jogga Sunnie. Hon har ju vilat några dagar så det blir bara ett lätt pass där jag känner igenom henne. 
Platina har vart ohalt i några veckor nu så jag funderar på att skritta fram Sunnie länge på grusvägen så Platina kan följa med som handhäst. Varför inte slå två flugor i en smäll liksom, Sunnie får byta underlag lite och Platina får skrittas igång. Perfekt !
 
Förresten så glömde jag ju berätta hur vi hade det på Pinchos i söndags ! Det var mysigt och maten var god. Kanske lite lite mat för pengarna men jätteroligt med tapas och små gulliga bestick.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0