God morgon

Det är grått och mulet utanför fönstret även idag. Hästarna älskar det och jag är lättad för deras skull. Men jag hade inte klagat över att få lite sol och värme till midsommar.
 
Idag hade jag en intensiv powerwalk/joggning planerad men jag vaknade upp med halsont igen så jag vågar faktiskt inte chansa att bli sjuk såhär innan midsommar och Ullevijobb. Därför får jag hålla mig till styrketräning inomhus och en längre uteritt på Sunnie. 
När jag red och tränade två hästar/dag så blev jag bara mer och mer slimmad och musklerna stärktes för varje dag. Nu när jag bara rider en häst, och inte så intensivt dessutom, så måste jag hjälpa min kropp för att fortsätta åt rätt håll. Därför har jag börjat powerwalka och styrketräna lite igen, bara det att jag blir sjuk och får avbryta träningen hela tiden. 
 
Jaja, min lediga tisdag ska jag njuta av till fullo och ikväll ska vi fira min lillebror som fyller år. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0