Dagens ridpass - Sunnie & Platina

Jag hinner inte skriva så ingående om dagens ridpass så här kommer en sammanfattning:
 
Platina och jag hängde med mamma och Frank ut. En kortare runda och förutom att hon var trött och stog på bakbenen någon gång så var hon stundvis jättefin och stadig i formen !
 
Sunnie och jag fick inte riktigt till det idag. Planen var att jogga i låg form i alla gångarter och sen träna lite nedsittning och den planen höll vi. Men Sunnie kändes lite kortare i steget än vanligt i galoppen och jag kom inte ner riktigt i sadeln förrän den sista korta travsträckan.
 
Jaja, imorgon åker jag till ridhuset med Sunnie och hårdtränar och Platina rider jag igenom ordentligt på morgonen. Mina jobbtider är 10.30-16.30 så det är perfekt att ta en häst + stallet innan och en häst efter.
 
Tråkig 1 mars vi har haft för övrigt ? Mulet och svinkallt. Imorgon ska det snöa. Det var den vårmånaden det...
 
 
 
 
Mamma och Frank får stå för dagens (mörka) bild.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0