Sällskapshäst sökes

Igår var jag på alldeles strålande humör tills jag fick veta att jag måste hoppa in och jobba eftermiddag idag. När sen Platina blev halvt knäpp när jag och Sunnie bara red utanför grinden igår blev jag inte direkt på bättre humör. Så nej, idag är ingen bra dag alls. Det krävs oftast inte så mycket för att sänka mitt humör. 
 
Till min fråga då: jag söker en sällskapshäst, säljes eller på foder. Under sommaren ska den gå på 5 hektar bete utanför Vårgårda ihop med mina tanter. Mest som sällskap men kanske någon uteritt då och då. Till hösten ska den flytta hem till mamma där den ska gå på lösdrift framöver. Mest som sällskap men även där någon uteritt då och då. Dock är det inget måste att den ska gå att rida. Har ni den häst vi söker eller vet någon som har, hör gärna av er till mig på [email protected] eller här på bloggen !
 
 
 
Sommarens bete.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0