Slösöndag

En välbehövlig slösöndag hemma idag. Vi får se om vi lämnar gården en stund under dagen, annars har jag inget emot att bara vara på hemmaplan.
 
Bilträffen igår var väl inget särskillt och när racet blev uppskjutet till kl 00 så åkte vi hemåt. 
Idag har Tompa lagat söndagsstek som blev helt awesome. Jag själv har legat halvt handikappad på soffan och har knappt vågat röra mig. Jag har nog en nerv i kläm i ryggen och det hugger till så fruktansvärt. Till råga på allt så är jag sååå godissugen också, livet är hårt ibland ;)
 
Jag får se om jag kan kravla mig upp på hästryggen senare eller om hästarna helt enkelt får vila idag. Jag var ute och pussade lite på dom imorse och dom klagade inte över att gå i hagen, haha !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0