6 november

Vi hade en mysig kväll hos Daniel och Sanna igår, som oftast med vårat sköna gäng vill säga. Det blev dock en ganska tidig kväll, vilket kändes mest skönt.
 
Denna söndagen har sprungit iväg. Förutom några timmar vakna på morgonen så sov jag och Tompa bort en stor del av förmiddagen. Resten av dagen har vi spenderat i bil eller i verkstan då vi har hjälpt Anders att hämta och byta till vinterdäck. Det har vart ruskigt kallt ute idag och vattnet i stallet har redan frusit. Jag vill inte veta hur det kommer bli resten av vintern..
 
Imorgon är jag ledig och ska ringa ut veterinären för att vaccinera hästarna. Annars händer det inte så mycket.
 
 
 
Jag och Tompa igår. Tänk att den fina pojken bara är min ❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0