Fredag och äntligen helg !

Jag kom precis hem från jobbet och ska gå ut i stallet. Det tar emot när det är såhär kallt.. Tänk att jag i våras höll igång två hästar i träning och åkte iväg till ridhus var och varannan dag. Minusgrader, massa hästtäcken och brodda varje dag. Jag har inte riktigt samma möjligheter just nu, med skadade hästar och en bra bit längre till ridhus och motivationen påverkas väldigt mycket av det. Det är konstigt att man aldrig kan uppskatta det man har förrän det är borta.
 
Ikväll ska vi riva ut ljudet ur Tompas gamla Lupo och sätta in inredningen igen så att vi kan lägga ut den på annons. Sen måste vi sova tidigt för imorgon ska vi upp tidigt för att hjälpa en vän att tömma sitt lägenhetshus. Jag ska också upp på hästryggen och få rida ordentligt igen, vilket var ett bra tag sen. Men mer om det imorgon !
 
 
 
Jag och Sunnie, på våran första dressyrtävling i våras. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0