Effektiv lördag

Idag har jag haft en mysig lördag.
Först åkte vi på hästloppis och jag hittade lite roliga grejer. Det kommer komma upp i ett eget inlägg.
Sen hjälpte jag mamma och Johan att klyva ved och fixa hennes vinterhage. Jag har ju vanan inne nu liksom. 
 
Nu under eftermiddagen har jag och Tompa röjt ut utrymmet där vi ska ha foder i vinter. Det var en hel del att städa men gick ändå hyffsat fort. Så imorgon kommer den första halmbalen in så jag kan börja ströa upp boxarna. Så mysigt och det absolut bästa med hösten ! Det är nog därför jag tycker hösten är mysig i år, för att jag ska få stalla in hästarna i mitt nya stall.
 
 
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till Trollhättan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0