Sunnie anmäld till P&J

Vet ni vad jag har gjort ? Jag har anmält mig och Sunnie till en Pay and Jump 😁 På fredag ska vi alltså åka till Naum och starta 40 cm, bara för att det är roligt. 
 
Sunnie älskar tävlingsatmosfären och det märktes särskillt när vi tävlade dressyr för ca ett år sedan efter ett längre tävlingsuppehåll. Hon gillar att visa upp sig och att få känna sig duktig bland en massa hästar och det har hon inte fått göra på väldigt länge, på grund av spatten.
Dessutom saknar hon hoppningen väldigt mycket. Vi har skuttat över en låg stock några gånger det sista och hon blir totalt överlycklig.
 
Jag själv tycker också att det ska bli jätteroligt att få åka på "tävling" med Sunnie igen !
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: norrbotten emmish

så fina fotoN!

ha en bra dag
kramar

Svar: Tack, detsamma 😊
Emelie Svensson

2017-04-10 @ 11:25:52
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0