Installning

Hej på er !
Jag har vart riktigt dålig på att uppdatera er det sista men jag har inte haft så mycket att skriva om. Trots det så känns det som att jag har fullt upp jämt och livet springer ifrån mig.
 
I lördags var vi på dop för William. Vi åkte en sväng till Trestads bilträff innan vi åkte tillbaka till Elin och Philip och festade med gänget. 
 
 
 
 
Inatt ska hästarna sova inne för första gången i höst. Jag gjorde i ordning allt igår så under dagen ska vi åka och hämta ny halm och rulla in en hösilagebal. 
Det känns alltid så mysigt med installning tycker jag. Hästarna har ju ändå kunnat gå ute länge i år så nu får jag väl välkomna hösten. Jag älskar trots allt att gå runt och pyssla i mitt stall och nu när jag har uppvärmd sadelkammare så sitter jag gärna där och putsar och myser.
 
Imorgon efter jobbet ska jag hoppa Sannie. På söndag ska Chilli löshoppas. Så det flyter på !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0