Förtydligande

Märkte när jag läste igenom mitt tidigare inlägg att det låter som att jag ska sluta med bilar och billjud enbart för att bilfolk är speciella. Självklart är det inte den enda anledningen, även om det faktiskt är en stor bidragande faktor. Jag åker på bilträffar och event för att ha roligt, visa upp min/mina bilar och umgås med nya som gamla människor. I bilvärlden är det så svårt att komma in och bli accepterad, så länge du inte har byggt en bil helt från grunden så är du inte tillräckligt duktig. Då försvinner min glädje över att åka på träffar och motivationen till att fortsätta bygga/styla har tyvärr försvunnit.
 
En annan anledning är ekonomin. Jag har inte råd att göra det jag vill med tex min svarta Audi, särskilt inte när Chills ska börja träna och tävla nästa år. Då kommer varenda krona som blir över gå till foder, utrustning och träning/tävling. Och varenda minut också för den delen. Det finns helt enkelt inte utrymme för något mer än hästarna i mitt liv nästa år. Simple as that !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0