Jag hoppar av

Igår kväll var jag och Tompa på Greenlight Galan och om ni kommer ihåg så blev jag ju nominerad för bästa kvinnliga prestation. En bra uppstyrd gala (med alldeles för mycket fulla folk) och som jag misstänkte redan från början så vann jag tyvärr inte min kategori. Men att bara vara en utav fyra tjejer i Sverige som blivit nominerade känns riktigt roligt och otroligt stort ! 
Självklart blev jag lite besviken men det jag blev mest besviken över under kvällens gång är bilbyggarfolket (dom flesta, det finns självklart undantag). Dom är så fruktansvärt egoistiska ! Dom pratar enbart om sig själva och sina egna byggen. Det ska man såklart vara stolt över, det var ju ändå Sveriges bästa bilintresserade människor där igår liksom. Men hur svårt är det egentligen att ställa en fråga tillbaka ? "Hur är det med dig ?" eller "Hur går det med ditt bygge ?" eller "Är du nominerad ?" osv. Jag pratade med massa olika människor igår och det var likadant med alla. Dom flesta människorna har vi ändå träffat och umgåtts med flera gånger och vare sig dom vill det eller ej så platsar jag och Tompa också in på den nivån. Jag som tycker att hästfolk kan vara dryga och egocentriska emellanåt, men detta är på en helt annan nivå.
 
Nej, riktigt tråkigt tycker jag, och det är också därför jag nu "hoppar av" och bara ska koncentrera mig på hästarna under 2019. Jag kommer åka med på dom bilträffar jag kan och har lust med men kommer inte längre vara engagerad i bilar och billjud, och framför allt så kommer jag prioritera hästarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0