Förberedelser

Nu har jag precis kommit in från stallet. Det är mockat och bäddat och hästarna äter sitt kvällshö. 
Innan det var jag på Vara hästsportklubb och hjälpte till att bygga bana inför morgondagens Clinic och träningar för Hannes Melin. Det är träningar både lördag och söndag så jag har verkligen en inspirerande helg framför mig ! Tyvärr har jag ingen häst att rida så jag sitter på läktaren men drömmen är ju att kunna vara med med Chills vid nästa tillfälle.
 
Ingen ridning idag eller igår tyvärr. I en perfekt värld ska jag hinna både rida och mocka innan jag ska befinna mig på ridklubben strax efter 9 imorgon. Det tål dock att funderas på, inatt har jag nämligen inte sovit bra alls då Tompa har vart på vift, så jag antar att jag får sota för det imorgon.
 
 
Tog med ljud till ridklubben förut. Det sägs att folk spänner fast sina barn ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0